Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Λεφτά υπάρχουν για τους εργολάβους

Αυτό με τα διόδια, όπου η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη αυξήθηκε κατά έξι ολόκληρα ευρώ, έρχεται σαν το επιστέγασμα της πλήρους αναλγησίας απέναντι στον πολίτη, στην αξιοπρέπειά του, στο στοιχειώδες δικαίωμά του να μετακινείται ασφαλώς, άνετα και φτηνά. Μερικές φορές το κράτος μοιάζει σαν να ενδιαφέρεται αποκλειστικά για δυο - τρεις εργολάβους και αυτό είναι όλο! Οι υπόλοιποι πολίτες αυτού του απαράδεκτου κράτους αναπνέουν, εργάζονται και φροντίζουν για τα κέρδη των εργολάβων. Δεκαετίες τώρα οι οδηγοί με κίνδυνο της ζωής τους σε ένα οδικό δίκτυο τριτοκοσμικό πληρώνουν και ξαναπληρώνουν μια ολόκληρη ζωή με την προσδοκία ενός οδικού δικτύου που να ανταποκρίνεται στοιχειωδώς στις σύγχρονες οδικές απαιτήσεις. Χιλιόμετρο το χιλιόμετρο και με το σταγονόμετρο, αφού πρώτα έχουν δαπανηθεί τεράστια ποσά, παραδίδεται σε βιβλικούς ρυθμούς η εθνική οδός, αντιστρόφως με τα ιλιγγιώδη ποσά που προκαταβάλλονται.
Από τη μεριά τους οι εργολάβοι, δίχως να έχουν παραδώσει στην κυκλοφορία ούτε ένα μέτρο δρόμου, έχουν εισπράξει από τα διόδια 1,37 δισ. την τελευταία πενταετία και επιπλέον 520 εκατομμύρια ευρώ από αποζημιώσεις. Λεφτά υπάρχουν για τους εργολάβους! 


TO ΠΟΝΤΙΚΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου